2008-05-10

Már megint a könyvek

"Because you love the sound of it perhaps more than any other mortal for whom I've ever played it."[...]"Yes! And for the passion to play it. If I'd been born a talentless idiot like you, an ordinary person like you, I would have gone mad. It's a wonder you don't!"
Prince Stefanovsky (Anne Rice)

Ez fájt ...

"Tell me how bad I am. It makes me feel so good!"
Lestat (Anne Rice)

Vannak kedvenc könyveim és vannak kedvenc főhőseim a könyvektől független. Kifejezik azt ami voltam, vagyok vagy lenni próbálok. Lestatról mindig eszembe jút hogyan verekedtem a fiúkkal kölyökkoromban. Mint egy fiú. Még az apám sem csalódott volna bennem, aki fiúnak várt. Eszembe jút a szakadt farmer is, amit a nagymamám meg akat varrni és igazán nagy erőfeszítésbe került lebeszélni bolondos tervéről. Meg az elhatározás, hogy elköltözöm otthonról, felnőtt leszek. Még az édesanyám patakzó könnyei sem tudtak megállítani. A komolyság, amellyel berendeztem otthonom a bentlakásban, majd pár hét elteltével, két centisre vágott, lilára festett hajjal mentem tanítani. Az iskola vezetősége és a kollegák fel voltak veszve, de a lila maradt és a hosszán sem lehetett segíteni. Belenyugodtak. A gyerekek pedig kimondottan élvezték ... és én is.

2 comments:

Erika, aka Maci said...

az enek is igy szolt: "az esz a fontos, nem a haj"... :)

Vera Linn said...

lol ... igen