2008-07-14

Ez is én

Csak olyan vagyok, amilyennek látni akarsz. Ha lábad lágy fűre vágyik, hanyat fekszem s pázsit vagyok. Ha sós illatra szomjazik tüdőd, a levegőbe emelkedem s könnypárával öntözlek. Ha zöldet akarsz, gyökeret eresztek, erdő leszek, illatos mező, búzatábla, vízesés, hóhullás, tábortűz, sziklaszirt.
Ha megtalálod a fényt, szép is lehetek. Csak ne rossz helyen keresd, ne a napban, ne a csillagokban, ne az éjjelilámpában, ne a gyertyalángban, ne a vulkán kitörő hevében. Nézz rám ... egyenesen ... a szemembe.

4 comments:

Betond said...

Ezt magad írtad, vagy idézet? Wow!

Vera Linn said...

Igen, én. Köszönöm az értékelést. :)

p. kiscsuri said...

az a fény... szóval a szemben van. nem tudtam. coelho sem tudta, asszem. nesze neked molekuláris metamorfózis...

Vera Linn said...

LOL, az...