2008-08-20

Nyóc

Lehet másnak nyóc, de nekem is. Pont annyi kerék kell a boldogságomhoz. Több mint egy hónapja nem gurultam. Nehezen is ment, kicsin múlott az eltaknyolás.
Szóval ez nálam kábé ilyen: idegzsába, depresszió, nyolc kerék fel, felvonóval le, kétballáb, egyensúly, próbálkozások, kurvaélet, gödrök, megintkurvaélet, csövek, változatosság kevéért fuckin'élet, síma pálya, nekifeszül, izzad, lélegzetet kapkod, mégazértis, még egy kicsit, izzadságtól locsog, hazaindul, motrosok ... húha, hazaér, megszárad, mosolyog.

4 comments:

edo said...

olyan reg nem voltam nalad s most is olyan keveset, h most en jartam ugy veled, mint regebb te velem, nem gyozlek olvasni

de azert a racsos kapu nyitva van, tudod :))

Vera Linn said...

:)) tudom, hogy nyitva, es azt, hogy merre van ...

p. kiscsuri said...

huhh, vazeee'. ezégen. lehet hozzá kell majd én is kezdjek a biciklizéshez... vagy a rollerezéshez:D vagy vmi ilyesmiheeeez:)):D. nagyon székölynek hat.
de te vagy benne.
buksin.
borzosan.
úgy.

Vera Linn said...

:))