2008-07-11

Megosztás

Néha jó lenne megosztani azt ami beszorul. Néha jó lenne, ha meg tudnam magyarázni egy mosollyal, hogy nem jeges a tekintetem, csak melankólikus, vagy éppen békés. Szeretném, ha éreznék az emberek körülöttem, azt ami nekem annyira fantasztikus. Szeretném megmutatni mindenkinek, hogy ilyan kevés lehet annnyira kellemes. Szeretném, ha mindenkibe beépülne a boldogság, ami bennem van, ha mindenkibe belecsörgedezne a forrás az aranyhalacskákkal, ha mindenki feltelne a sós illattal, a tengerzúgással és napsütéssel, ami bennem él.

2 comments:

p. kiscsuri said...

lényeg, hogy a hozzád közelieknek ezt meg tudod mutatni. a mindenki kicsit sok. és lehet, hogy megmutatásod is felületesebb lenne. gondolom én. de nem tudom. de ha már elgondoltad: jóó úton halacc, bogárka:D

Vera Linn said...

a mindenki sem sok. nem taplalok remenyeket, megmaradok a szeretnemmel, nekem az is eleg. :)