2008-11-20

Véres

Teljes szórakozottsággal nyitottam be egy helyiségbe. Az agyam ezerrel a munkám körül forgott, egy probléma, amin fennakadtam. Vagyis ilyenek, hogy custom error, upload, filesize, error 401.1 ... csupa érthetetlen összevisszaság, amiből próbálok egy használható ötletet összerakni. Felkattintottam a villanyt, kinyitottam az ajtót, csupa olyan mozdulat amelyeket naponta többször is elismételek. Mikor beléptem az ajtón, vagy pár ezredmásodperccel azelött, bevillant egy hulla képe, véres fejjel. Persze nem volt ott semmi, csak egy pillanatra villant be az egész és tudatosult elsőre, hogy ez nem valami ami ott is van. Na én nem tudom ez jelent-e valamit, de a hátam még mindig borsódzik.

2 comments:

Tünde said...

élénk a fantáziád :)) vagy csak horrorfilmet néztél az éjjel...

Vera Linn said...

az elobbi, ha egyaltalan van valami koze barmihez is. az ejjel komediakat neztem :P