2008-11-18

Filmet néztem

Tehát a második opciót választottam: egyiket sem. Majd holnap próbálok szerelni még egy hosszabbítót. Namost a semmittevést ki kell használni. A köyv amit készülök olvasni, csak digitálisan van meg, de már beígérték papír és nyomdafesték formályában. Inkább bevárom élőben s majd akkor fogok csak neki. Tehát szétnéztem a gépemen. Tegnap letöltöttem két filmet. Az első a Crash ... nahááát, ez huha. Játszik benne Ryan Phillippe de annyira lekötött a film, elég későn vettem észre, hogy nicsak-nicsak. A végére úgy gondoltam, akkor lazítok egyet még egy filmmel és akkor mehetek is pihenni. Itt a Babel, duplaklikk és ... nagyon jó volt, de most már egészen lesült az agyam. Ajánlom mindkettőt, de nem egy estére. Megyek aludni. Jó éjt mindenkinek.

4 comments:

Betond said...

A babel nalam is itt lapul, konyvtari kivitelben, csak nem volt erom hozza, inkabb gunyos bejegyzesekkel sertegetem a vilagot. Kössz.

Vera Linn said...

:)) okés

Erika, aka Maci said...

a crash nekem is nagyon tetszett...

Vera Linn said...

jo volt, olyannyira, hogy nem voltak benne holt pillanatok. lekotott vegig.