2008-11-21

Filmkritika féle

Még mindig nem értem, minek néztem végig. Pedig jól indult. Úgy kezdődött, hogy ... na ... szóval ... izé ... nem emlékszem. Már letöröltem, nem lehet visszapergetni. De voltak benne egészen jó jelenetek. Például sokat lövöldöztek. Nem mindig értettem épp ki kit, gondolom ez az IQ szintem miatt van. De volt tűz. Na meg egy pofa, aki mindig vaksötétben egy elemlámpával mászkált. Egyszer valaki épp arra sétált a laborban és rajtakapta. Persze ő is sötétben. Lehet a pénzválság miatt az amcsik így spórolnak. Na persze a divatos agymosás, ember klónozás volt a fő téma. Érdekes volt az is, ahogy a halottak mind ugyanaban a pozicíóban voltak kinyúlva. Valahogy így:

Na de a végére minden rendbejött. Nem ajánlom, hogy megnézzétek. Igaz, a címére nem emlékszem, de ha egy film úgy kezdődik, hogy nem emlékszel az elejére, semmiképp ne nézd végig.

4 comments:

Anonymous said...

fenn vagy a twitteren?

Vera Linn said...

balettka, nem tudom az mi :)

Anonymous said...

na itt a twitterem!

mikroblogging. olyan, mintha
a messenger-státusomat tenném
közszemlére időnként:)

Vera Linn said...

:) kösz