2008-11-04

Tikok

Balettka a minden napra egy titok rólam cím alatt a titkaimról érdeklődött. Úgy érzem válaszolnom kell neki. Így hát, íme az én mindennapi titkaim.

Hétfő: Túl sokat dolgozom.
Kedd: Félek, hogy igaza volt egyszer valahol valakinek, aki azt állította rólam, hogy melómániás vagyok.
Szerda: Nem akarom elhinni, hogy karrieristává válhatok.
Csütörtök: Szeretek tanítani (akkor is ha most éppen nem azzal foglalkozom).
Péntek: Szeretem a pénteki napokat.
Szombat: Szeretek délig aludni, lustálkodni, főleg ha egy jólsikerült buli után vagyok.
Vasárnap: Imádom a gyerekeket.

Ha a hozzám belinkelt bloggerek közül valaki úgy érzi, szívesen megosztaná velem szintén mindennapi titkait ... örvendenék neki.

PS. Kaptam egy filmet valakitől tegnap, nagyon tetszett az ötlet és a kivitelezés sem rossz. A címe: Stranger Than Fiction. És csokit is kaptam. Kis golyócskákat, olyan ízűek voltak, mint gyerekkorom csokimikulásai és csokinyuszikái. Talált a filmhez valamiért, nem megmagyarázható összefüggések miatt. Ajánlom popcorn helyett. Az túl közönséges lenne a témához.

5 comments:

Gergely said...

"Tikok" :) Az előző háromrészes kisregényed kurva jó volt, mondjuk eléggé személyes, de azért hímeztem-hámoztam belőle. Szép napot!

Vera Linn said...

koszonom :)

Anonymous said...

szerda-csütörtök-péntek-szombat-vasárnap stimmel! hehe.
szombaton délben egykor könyvbemutatok, a színház előcsarnokában:) koccintunk?

Vera Linn said...

persze :D

p. kiscsuri said...

:)