2009-03-01

Költözés - II. kör

Átjött minden, a mosógép is. A slaggal még gond van, nem egészen ér el ahova kell és más görbületre van szokva, mint amilyenre itt szükség lenne, de áthajlítottam és összeszkócsoztam (gőzőm sincs ennek hogy modják magyarul). Remélem átszokik, akkor még tépászom kicsit s rendben lesz.
A lakás egész lakható lett, habár a koyha és hálószoba nincs teljesen rendben. Ma kitaláltam, hogyan kell a fürdőben megengedni a csapot, hogy forró víz follyon. Tegnap majdnem hideg vízben fürödtem. Brrrrrrrrr. De jó meleg van és ez nagyon tetszik. Biztos a gázszámla sem lesz kicsi, de legalább fogom tudni miért fizetek.
A régi tulajom rendes volt nagyon. Kicsit féltem, hogy mérges lesz, amiért csak tíz nappal közltözés elött szóltam, pedig az egyezség két hét volt, de nem szólt semmit. Átadtam a kulcsokat, beszélettünk kicsit és kedves volt. Jól esett.
Most dolgom van, de még írok. Legyetek jók és szép álmokat.

8 comments:

Betond said...

lesz net?

Vera Linn said...

van net, csak meg nem tudom a felhasznalo nevet es jelszot. addig van mobitelefonos net, csak ez remesen lassu.

Anonymous said...

a szkojcsnak magyarul cellux-ot szoktak mondani:))

Vera Linn said...

akkor megcelluxoltam :D kocce

Magyari Tivadar said...

Addig is amíg lesz net, vacskának adtam enni. Baj? Csak almát fogadott el. A kefét meg se kóstolta.

Vera Linn said...

:)) nem baj, hogy lehetne?
PS. ha megkefeled nyihog.

Magyari Tivadar said...

:P
Igen, és akkor is nyihog, ha puszta kézzel (=kurzor) simogatom. Ha feje felé tartod az almát, felnyújtja a nyakát. :-))

De a legjobban az tetszik, ahogy jön-megy.

Vera Linn said...

:) en is szeretem