2009-03-24

IT és hímsovinizmus

Mostanában kaptam egy levelet valami kérdésekkel a témával kapcsolatban. Állítólag felmérés történik. Elolvastam a posztot amit az illető írt erről, majd a kommenteket és leesett az állam.
Mi az ördögnek kell ekkora port kavarni azért, hogy kevés nő dolgozik informatikusként? Ha egyszer nem igazán szeretik. Már a liceumban is fele annyi csaj volt az osztályban mint fiú, aztán az egyetemen ez az arány 1:5 -re csökkent. A négy lányból aki a csoportomban volt kettőnek soha nem is sikerült megtanulni a számítógép nyelvén megszólalni. Ez, ha jól tudom, biológiailag is normális. Sőt, biológiai szempontból nézve én vagyok a torzszülött. A másik dolog, hogy tapasztalataim alapján a srácok örvendenek ha végre kerül egy nő is a csapatba s van kinek "udvarolni".
Persze a hülyéket nagyon nem szeretik, ha fiú, ha lány az illető és ezt egyes lányok szeretik nem úgy venni, hogy vankujok, hanem úgy, hogy lányok. Másik dolog meg, ha az ember lánya túl jól "beilleszkedik" egy fiú társaságba hajlamos mindenki elfelejteni, hogy ő egy másik nemű lény. Ha fiúként viselkedik, ne sértődjön meg, hogy fiúként kezelik. Szerintem ez ilyen egyszerű.
Én szeretem a szakmám s ezért még nem bántott senki a munkahelyemen, nem fizettek alul s nem zártak ki egy projektből sem. Aki nem hiszi járjon utána.

4 comments:

Betond said...

Az utolsó mondat társkeresõ reklám volt? :)

Vera Linn said...

:)))))

p. kiscsuri said...

tüske a talpban:.

Vera Linn said...

:)