2009-03-15

Filmmaraton

Megvolt a Slumdog Millionaire. Már többször megígértem, hogy nem nézek meg semmi filmet amelyik szembetűnően sok Oscar-t kapott, mert puszta időpazarlás. Most megint megígérem.
A Changeling jóval jobb, majdnem egész jó. Legalábbis a kutyás után. És állítólag valami igazság alapja is van. Így nézve egészen vad.
Most következik az Æon Flux kíváncsiságból. Majd lehet megírom egy szóban, milyen volt :D
(Ígéret szép szó, s ha betartják úgy jó. Na hát ebben volt legalább valami fantázia, ha nem is sok. Charlize Theron keményebb mint a Kung Fu Panda és a Stuart Townsend gyerek jóképű mint mindig. S ha már Towsend, akkor volt About Adam is. Süt süt süt ... lol)

Nektek pedig jóéjt!

5 comments:

Anonymous said...

ezért nem nézek én filmet két éve...
a művészfilmek is kilóra teremnek,
és művészieskedő klésékkel terheltek.
átmentem audióba. a szavak ereje :D

Vera Linn said...

néha jól esik. ma inkább sétálni fogok. Gyönyörüen süt a nap.

Anonymous said...

indulunk mi is. megiszom a teámat, és illaberek nádak erek!

edo said...

anyai ösztön. én is akartam adni Vacskának almát, de úgy látszik, tőlem inkább cicit kért volna. de az már nem volt, bezabizta a kölyök :)

Vera Linn said...

:) puszilom a kolykot.