2009-01-21

Angol

Eldöntötteem, adok még egy esélyt magamnak, hogy megtanuljak angolul beszélni. Keresek egy egyetmista lányt vagy fiut aki nem nevet ki, csak kijavít. Elolvastam már pár könyvet is angol nyelven, de a számat még mindig félek kitátani, hogy az írásról ne is beszéljünk. Vannak szavak, amiket egy este háromszor szótárazok ki, két nap múlva mégsem tudom. Remélem, ha elkezdek galagyolni, jobban megállnak a fejemben az új szavak.
Mindig hangosan tanultam, mintha a hangomtól rögzülne az iformáció. Ugyanakkor ez sem igaz, mert leírva is látnom kell, ahoz, hogy megjegyezzem. Úgy működik ez, mint a mixbőr, ha zsíros a krém pattanások, ha nem repedések a kiszáradástól. Felváltva kell használni, hogy hasson. Csak attól félek, akkor repedés is pattanás is, csak épp előrehaladás nem.
Nem akar valaki fejet cserélni velem amíg megtanulom kicsit? Kívánjatok sok sikert, előszőr is ahoz, hogy megfelelő türelemmel rendelkező emberkét találjak a tanulási folyamat vezetéséhez.

10 comments:

Anonymous said...

Sok sikert, de nem hiszem, hogy szükséged lenne rá, mert nem gondolnám, hogy gondot okozna neked. ... Tanulj meg, utána te leszel az én tanárom :D. by Attila

Vera Linn said...

hat ha meg akarod varni, amig enannyit tudok, hogy tanarod lehessek akkor te sem fogsz tudni soha angolul :)))))

Betond said...

Tedd ki a falra. Ismerosnel lattam: egy csomo sarga cetli a lakasban, minden targyra rairva finnul, hogy az mi. Meg azon a szinten volt, de hetente cserelve a cedulakat eleg jol haladt. A masik ismerosomnel egesz oldalas kepek, fogalmak voltak kimasolva a kepes finn tankonyvbol. Angollal is menne. Csak eleg nagy betuk legyenek, vagy tedd a furdoszoba tukorre, azt gondolom eleg ideig nezed minden reggel...

Osztom az eszt, de csak masoknak.

Vera Linn said...

:)))) igy tanultam a mateket, tele volt a szobam kepletekkel. mindenki Metallika, Judas Priest, stb. posztereket pakolt a falaira, nalam trogonometria, mertan, analizis, stb. Hasznalhato az otlet. De ha a furdoszobaba teszem a tukorre, aligha fogom megtanulni :P nem szoktam a tukrot bamulni. max 10 perc naponta, amig kifestem magam.

Betond said...

Nalom 3 perc amig lekaszalom a napi termest.

Vera Linn said...

:))))) a festes jobban all nekem

Anonymous said...

ha/amikor vshelyen vagy, néha meg tudnálak hallgatni (mert ugyebár te beszélnél - és angolul) ;)
szólj, ha érdekel a dolog.

Vera Linn said...

koszi fussti, rendes vagy. az egyetlen gond, hogy eleg ritkan sikerul arra logni. az nem sok angol orahoz, de ha mar megtanultam bemutatkozni, megprobalhatjuk lemerni a tudasomat :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Vera Linn said...

okes, ha arra jarok felhivlak. a szamot elmentettem.
a kommentet csak azert toroltem, mert mas is tud osszeadni es felteteleztem hogy nem leszel elragadtatva ha titkos hodolokra lelsz, akik ejjel csorompolnek. remelem nem baj.