2008-06-17

Felháborodtam

Egyre több helyen olvasom azt, hogy most már minden hülye blogot ír, minden idióta blogot ír, stb. Még olyat is láttam, hogy valaki ezzel a kifogással zárta le a blogját. Hát felháborodtam. Nagyim szokta mondani, hogy "Hagyd el fijam, idióta az aki mondja." Tud valamit az öreglány. Érdekes, hogy ugyanezek az emberek magukat nem sorolták bele az idióta kategóriába, akik blogot írnak. Gondolkoztam is rajta, vajon mit tudnak ők, amit mi, többi földi halandó, akik toleráljuk embertársainkat nem tudunk. Mert kell ők tudjanak valamit, ami alapján idiótának vagy nem idiótának cimkézik fel a blogokat. Érdekes, hogy minden blogot olvas legalább egy-két ember. Az idiótákat is ezek szerint. Nekem nem sikerül kategorizálnom őket ily módon, tehát általánosítanom kell. Ja persze, a hasonló idióták. Érdekes lehet a véleményük az idiótáknak a fent említett kategorizáló emberekről.
De nem is ez a fontos. Én csak azt nem értem, miért zavar az valakit, ha mindenki blogot ír? Kényszerítve van elolvasni mindet? Én sem olvasom azt, ami nem tetszik. De attól még nem lesz idióta senki, amiért nem olvasom a blogját. Egyszerüen csak más hullámhosszon működünk. Vagy nehezebb megtalálni a jó blogokat? Hát lehet, de legalább értékelni tudjuk ha megtaláltuk. És mindenképp nő az esély arra, hogy egy újabb jó blog megjelenik. Meg számolni kell azzal is, hogy vannak mások, akik később jönnek rá, hogy ilyen is van. Tehát később fognak neki bloggerkedni. Az, hogy valaki régi blogger még nem jelent sokat minőség szempontjából. Láttam olyanokat, akik kitartóan írnak, jól, rosszul, ahogy tudnak, minden külső visszajelzétől függetlenül. Van közöttük olyan is, amit nagyon szeretek és nagyon bánnám ha abbahagyná. Van olyan is, amit nem olvasok. A régiség nem készpénz semmihez.
Mindenkinek joga van az internethez és joga van használni az itt megtalálható szolgáltatásokat. Ily módon, mindenkinek joga van a blogíráshoz. És persze mindenkinek joga van véleményt nyilvánítani a saját blogjában. Én épp éltem eme jogommal.

4 comments:

kéz léna said...

enis. Csak hat sokaig azert nem lett, mert ugy tunt, hogy az emberek csak azert irnak. magamutogatasbol, meg hogy bevagodjanak, es kiadjak azt magukbol amik nem ok, csak azok szeretnenek lenni. Es hat feltem. De aztan szuksegem lett ra. Es mondtam magamnak, hogy na te lena, megmutassuk, hogy maskepp is lehet. De aztan talaltam meg sok mas oszinteseget. es megorultem neki. es olvasom. es nincs regisegem.

p. kiscsuri said...

:))
régiség? az nekem sincs.... kedv-hangulat-motiváltság sorokat sirítteni?
:D-aaaz vaaan... nem köll háborogni. haszontalan. s értelme sincs. no... persze, ha új szöveg születik, akkor van:)).... még álmos vagyok, s zőccség, tudom...

Vera Linn said...

Az tanultam valakitol, hogy sos kritizaljam a sajat szovegem nyomban megiras utan. Meg emlekszel ki volt az?

p. kiscsuri said...

:o fingomsincs... de ha lesz, akkó tuti halványlila lesz, kékkel:D:P..