2008-12-10

SQL

Előadás, elmentem. Érdekes volt. Igaz megrögzötten továbbra is nem szeretem az SQLt, de kell nekem a munkámhoz. Tetszenek az adminisztrációs és analizis ujítások, amelyeket az MS 2oo8 szerever hozott. A második fele az előadásnak jobban érdekelt, habár elsőre azt hittem teljesen párhuzamos leszek a témával. Mint kiderült mégis elég sok közöm van a témához és egészen érthető volt számomra az, amiről beszéltek, beleértve a kifejezéseket is. Kár, hogy unalmas volt az előadásmód a második félidőben. Azért határozottan megérte. Végre felgyúlt a kis lámpácska, hogy miért igen, vagy miért is nem valami aprósággal kapcsolatban, ami nagyon kézenfekvő, csak épp eszembe sem jútott. Na meg találtam is valamit, ami megtetszett és utána fogok kicsit nézni.

Romanian SQL Server User Group

Ők szervezték. Köszi.

No comments: