2009-01-18

kómásan

Az este kimentünk bulizni. Megint csak a füst, lökdősődés. Ez már a második bulizóhely Kolozsváron, ahova elmegyek, de nem tetszik. Újból felmerült a kérdés, hova lehet itt kimenni? Azért csak eltelt valahogy, mert reggel négyre értünk haza. Öt lett mire ágyba bújtam és ez kegyetlen volt, hogy hat óra alvás után csörömpölt az óra. Vasárnap. Most kómás vagyok a fáradtságtól. Na de vár Bukarest, a pakolás és utazás. Ha nem alszom el, megnézem a hegyeket Brassó környékén. Sehogy nem bírom megunni őket. Sokat igaz nem fogok látni belőlük, tekintve, hogy sötét lesz, mire odaérünk. De már a közelségük is valamiféle varázs.
Jó utat nekem, nektek meg kellemes vasárnapot.

4 comments:

Erika, aka Maci said...

a hegyeket most en is szivesen megneznem. az az igazsag, hogy hianyoznak....

Vera Linn said...

sotet volt, de a csillagok gyonyoruen latszottak.

Erika, aka Maci said...

csillagok... pont azon a kornyeken lattam eletem legcsillagosabb eget fent a hegyekben, malaiestien. hihetetlen volt.

Vera Linn said...

:)