2009-01-07

Bevásárlás

Már megint bevásároltam. El is indultam gyalog az üzletből haza. Úgy jártam mint a szarka, akinek nem bírta a farka. Az egyik zacskó szimpatizált velem, csak annak épp a füle nem bírta. Szerencsére egy kedves taxis felvett. Nem volt hova lehúzni a leparkolt autók miatt, ott maradt az út közepén. Amíg beültem akkora sor lett mögötte, azt hiszem a fél város engem átkozott. A taxis csak nevetett, NŐK! Sikeresen megérkeztem, csak most már én szidom magam. Már fél órája pakolok ki s még mindig nincs kész. Ráadásul nincs több zacskó, hogy szétosszam a hűtőben a húst kissebb csomagokra, ha egyben teszem be, majd ki kell olvasztani s visszafagyasztani felét. Nem tetszik, de ez van. Pont mint egy vérbeli erdélyi, úgy tudok beletörődni. De van egy kitartó borosüvegem. Kétszer vertem oda, egyszer az alját mikor a zacskó füle leszakadt, egyszer meg az oldalát a lépcsőház bejáratához. Nagyon figyelmesen pakoltam ki, hogy ha kifolyt, ne eresszem a szőnyegre. Őszintén meglepődtem, hogy az üveg még egyben van. Ez külön reklámfogás lehetne: "antishock bottle, dementedly good vine". És még vettem két irattartó dobozt is, elhatároztam rendet csinálok az asztalomon. Még nem tudom mikor, de fogok! Már tegnap nekifogtam a takarításnak, erre az egész házban óriásira nőtt az entrópia. Még mindig nem elviselhető, de már haladok. Közben persze blogot írok, mosok és telefonáltam is. De azt is kell. Érdekes információkhoz jútottam. Például megtudtam, hogy mandulagyulladás esetén nem jó a mézes tea. Pedig ittam ezerrel. De nem, csak méz nélkül, mert a bacik szeretik az édeset. Szóval semmi édesség. Paff. Nem baj, pótolom naranccsal. Kaptam ajándékba. Pindur és Levena eljöttek beteglátógatóba. Kicsit nehezen tudtak bejönni, de nagyon kellemesen megleptek. Ja és szinte elfelejtettem, végre kaptam a gyerekrészlegen olyan polókat, amik nem lötyögnek rajtam. Na persze, hogy azt is megvettem, mind a kettőt. Azt hiszem egy hónapig elvonókúrára vonom magam, ami a vásárlást illeti. Pedig ezzel a Karácsonnyal, meg szilveszteri bulival úgy belejöttem, hogy csak na.

4 comments:

Erika, aka Maci said...

biztos vagy benne, hogy nem muanyag palack az a borosuveg? :P

Vera Linn said...

Megkocogtattam, üvegnek szól, e ezekkel a mai tehnológiákkal, hogy lehetek biztos bármiben is? :D

edo said...

akkor lecci vegy nekem is szandallt nyarara, mert az jo volna es valami nyari flinge-flanga is jol jonne (azt hiszem, varom a nyarat, vagy mit), csak azert szolok, mert ha mar igy belejottel a shoppingolasba, elintezhetned helyettem is.

Vera Linn said...

meretet adsz? s ha nem tetszik majd hozzam vered? :P