2009-02-27

Költözés

Megszoktam azt, hogy a barátaim szanaszét vannak a nagyvilágban. Globalizáció ugyebár. Minden lehetséges kommunikációs csatornát kihasználunk, hogy tartsuk a kapcsolatot. Néha találkozunk is. Ez így mind rendjén. Elfogadom, jól együtt tudok élni vele. De néha hiányzik a barátnőim közelsége. Például ma nekifogok költözni. Hiányzik az, ahogy régebb összegyültünk többen lányok és segítettünk kiszuperálni a régi ruhákat, amit csak szemétnek tartunk esetleg egymásnak odaadni, ha a másiknak megtetszett és még a méret is talált. Most elgondolom, hogy egyedül kell átcokmokolnom a másik lakásba, egyedül takarítani, egyedül kiválasztani az új függönyt és áthurcolni a bútorokat saját ízlésem szerint. Elmegy a kedvem az egésztől. Elvesztődik az izgalom belőle. Csak azért csinálom mert kell. Úgy érzem ez egy óriási veszteség és ilyenkor utálom az egész globaizációt.

4 comments:

edo said...

na, ne búsulj, mit képzelsz, az én barátnőim itt üldögélnek mind mellettem és együtt kávézunk? hát nem. tegnap reggel én is szinte belesírtam magam a kávémba, annyira hiányzott valaki, akivel úgy igazából meg lehet beszélgetni a kávét :((((

Vera Linn said...

koltozzetek kolozsvarra :D

Magyari Tivadar said...

Akárhányszor költözött egy barát (vagy haver - a kettő nálam nem ugyanaz!) mindig ott voltam a cipelésnél. Fel az emeletre, le az emeletről, fel a kocsira, le a kocsiról, reccsen a váll, roppan a hát. Amikor nekem kellett költöznöm? Senki nem volt sehol. Egyedül ráncigáltuk az akkori asszonnyal a cuccot. :-))

Vera Linn said...

ez szomoru :( nekem szerencsem volt/van ... megirom ...