2009-02-28

Költözés - I. kör

Megvolt. Az első felvonás. Átkerültek a cuccaim. Amit bírtam kézben az éjjel miután belőttem egy redbullt és megvolt már az előtakarítás. Ma egy barátnőm kisautóval áthozott két kört, a vőlgénye segített felcipelni, addig a testvérem takarítás egy részét megoldotta a régi lakásban. Gergely felanjálotta segít, ezért külön pirospont és köszönöm megoldódott. Mostanra a hátam egy nagy fájdalom és a kezeim nem is érzem, de a régi lakás a holnapi átadásra készen, megvan a nappali az új lakásban, még a szőnyeget is sikerüt begyömöszölnöm a kanapé alá és a ruháim fele szekrényben. WOW! Gratulálhatok magamnak. Igaz, hogy mikor vittem le a szemetet sikersen magamra öntöttem egy fél üveg megecetesedett bort és bűzlök mint a komácsrosné túraváltáskor, meg nappali ide vagy oda, attól a lakásba még külön tudomány bejönni, azért remélem ma éjjel a nagyja helyre kerül, holnap átjön a mosógép, a többi meg jövő héten. A többi úgyis hosszú folyamat. Amíg minden külön-külön helyet kap és a lakás legrejtettebb zúgait is áttörölgetem ... az símán még pár hét. Most pedig, mivel csak tíz óra jöhet a konyha majd a fürdő és ha minden jól megy, aludhatok egyet a kádban lefekvés elött. Lehet még a vanília illat is előkerül addig.
Kellemes estét nektek.

2 comments:

Vilhelm man said...

O seara minunata!

Vera Linn said...

mercy :) la fel