2011-09-07

S akko' most mi van?

Legtöbb lány ismerősöm folyton panaszkodik, hogy ez nem elég szép rajta vagy az, na s emelett ráadásul amaz sem. Aztán ha beszéd közben egy pasi a melleit nézi, fel van háborodva, hogy mert minden pasi disznó és nem érdekli őket mi van ott bent, csak a látvány meg a külsőségek. (Tisztelet a kivételnek.)
A szépség igazán ritka madár, legalábbis ha az én izlésemről van szó. Vannak kedves, szimpatikus, formás, stb nők meg férfiak. De! A szép az, olyan valami ... mondjuk mint a tükör. Visszaverődnek róla a gondolataim. Vagy fennakadnak rajta. Csak a külső számít. Nem tudok betelni vele. Ottragad a tekintetem s az egész agyam megtelik a látvánnyal. Képtelen vagyok gondolatokat formálni.
Remélem ettől még nem lettem férfi.

6 comments:

Anonymous said...

Meleg van? B+

Vera Linn said...

nyáron ez csak természtes. nem?

Bruno said...

A külsõ az ami leghamarabb felkelti az ember figyelmét és/vagy érdeklõdését, de...
„Hiába mégy ugyanoda
A végén úgyis megunod a
Legjobb piát a legjobb csajt
És Te is rájössz majd,
Hogy átver a látvány…
átver… ne felejtsd el…"

edo said...

a külső az első, ami szembejön. és nekem is sokszor eláll a lélek-zetem. de nem a külsőségektől, hanem a kisugárzástól, a harmóniától, ahogy ami kint, az bent, ahogy a kettő az egységben, és számomra látható látványban megnyilvánul. és a pasik furcsán néztek rám, amikor együtt ültünk teraszon és én kitekeredtem egy-egy arra sétáló lenge lény után, és nem értették. pedig a szép az, ami mindenkinek/nekem tetszik, nemtől függetlenül. a tegnapi nap legígézőbb szépsége például egy nő gyöngyörű kulcscsontja volt. egész este oda tért vissza a tekintetem, amikor pihenni vágyott.

Vera Linn said...

@Bruno itt nem kapcsolatokról van szó, hanem találkozásokról és megpillantásról. Ami később lesz, az már más mese.
@edo :)

p. kiscsuri said...

nnafijam: ezt jólmegírtad. ha én írtam volna, akkor azt (is) érthették volna, hogy igazolni próbálom a csöcs-leső hími mesterkedéseimet. pedig ez tényleg nem erről szól. a hétvégén lakodalomban voltam. egy szoknya volt, ami felkeltette az érdeklődésemet, viktoriánus szoknya-modellekből inspirált szabásával. folyton kerestem a tekintetemmel. a lány sem volt annyira érdekes, a fenék sem annyira benne.. viszont a szoknya csodálatos ívelése a figyelmemet erősen szívta magába. nem tudom, hogy köze van-e a bejegyzésedhez, valamilyen formában mindenképp.