2011-08-30

Kert

Ma üldögéltem a kertben és kávéztam kora reggel 12-kor. Mellettem a körömvirág átható szagára tízével gyűltek a szorgos méhek. Eszembe jútott, hogy mama szerint a gyógynövényeket délben kell szedni, a legnagyobb hőguttában, mert akkor tartalmazzák a legtöbb illóolajat. Nem tudom, ha ez csak legenda, vagy így is van, de ha meggondolom, a közhitben minden akkor a legjobb, amikor a legnehezebb.
Most akkor boldog kellene legyek? Amilyen életem van most, legalább olyan jó kellene legyen, mint a királynak. Lehet mégis jobb lenne a bolond bőrében.

6 comments:

Anonymous said...

hogyhogy nem munkaban hajnali 12kor? meselj! b

Vera Linn said...

én hajnali 12re járok melóba és a meló egy emeletes ház alsó szintje, hátul kerttel :)

edo said...

Vera, ez igaz. tényleg délben kell szedni a gyógynüvényeket, tűző napon.

és, ami a királyi életet illeti, én is mindig jobban vágytam a bolondéra...micsoda luxus, micsoda luxus...

Vera Linn said...

az edó, az ...

Bruno said...

A bolond és a zseni között eléggé elmosódott, homályos határ van ;)

Vera Linn said...

biztos. nem tudom. nem vagyok zseni. na meg bolond sem eléggé.