2010-06-09

Összeraktam

... a rendszerem. Két évbe telt. Előbb nem voltak itt a hangfalaim. Mikor elhoztam, odaadtam a képernyőmetm, met úgyis laptopom van. Azután jöttem rá, hogy az max sztereo, semmi 5+1. Elhoztam otthonról a régebbi gépem. Mire odajútottam, hogy vegyek képernyőt, kidrült nem elég a RAM a DVD becsületes lejátszásához. Kaptam RAMot, de mikor beszereltem leégett az alaplapom. Grrrr. Na akkor már mérges lettem. Végre a napokban sikerült beszerezni egy jobb gépet mint amilyen a régi volt és sikrült az összes sok kábelt összedugni meg bekonfigurálni az alapokat.
Erre most jövök munkából, ma megint esett a DVD nézés. Pedig olyan rég tartogatom ... remélem holnap.

5 comments:

Betond said...

shortoltad a dvd nezest? vagy buktal vele?

Vera Linn said...

elhagytam mára. remélem ma tényleg hazajövök hamarabb mint éjfél.

Máthé Botond said...

Wááá vettél gépet? Nem vagy semmi.

Vera Linn said...

egen, de DVDt meg nem volt idom nezni

p. kiscsuri said...

kit érdekel, wazze, hogy nézel-e, vagy sem.
van gép, az a franko, nyehehe.
>:)