2009-11-03

Mottó

Egyszer megfogalmazódott bennem, kiírtam a fejlécbe, most néha nézem és egyre hangsúlyozottabban érzem, hogy így van.
Az igazság olyan mint a sav, mindent kimar, amire ráömlik.
Néha mégis rámtör, hogy kimondjam, de csak olyankor, mikor biztos vagyok benne, hogy úgysem fogom. Mert épp nem olyan a hangulat, mert épp úgyis készülünk továbblépni, mert ... ilyenkor kevésbé figyelek oda magamra, kevésbé érzem veszélyesnek a helyzetet. Mi lesz, ha egyszer csak leomlanak a falak? Miért kell mindig harcolnunk magunk ellen? Miért kell meggátolni a szabad folyását az eseményeknek? Miért akarunk folyton ellenállni? Miért kell állandóan fényévekre lennünk önmagunktól?
Meg sem merem kérdezni magamtól mi a helyes út? Elindultam egyiken és azon megyek. Azt hiszem túl sokan körülöttem félnek önmaguktól. Nekem meg nincs erőm magamra sem vigyázni.

5 comments:

Anonymous said...

...dehogynem:)

Anonymous said...

ÁÁÁ végre megint.
Nekem elég rossz tapasztalataim vannak a biztonságos légkör nélküli megosztásokkal kapcsolatban. Azért különösen, mert elég nehezen találtam meg találom meg a valóságos helyzetre illő szavakat. Főleg az önképemmel kapcsolatban. És ha nem biztonságos környezetben osztok meg akkor az emberek félreértelmezik, megítélnek, elzárkóznak, félnek, riogatnak másokat meg kituggya mit tesznek. Mindent ami negatív.
Jelenleg is az önkeresésem zsákutcáinak keserű poharát hörpölöm. Kíméletlen rendőrök pedig rámhúzták az egészet. két alkalommal is eljutottam megint egy válságos állapotba a mások kegyetlensége miatt.
De hát nem csak én vagyok az egyetlen akinek sok feldolgoznivalója van:-)
A nem biztonságos megosztás sajnos azzal a hátránnyal jár, hogy az emberek kihasználják a sebezhetővé vált létedet és megsebeznek. A biztonságos megosztás attól biztonságos, hogy tudod a másik nem fog megsebezni.
Sounds

Vera Linn said...

na igen, nem fog ... és ezt tudod ... van ilyen?
remélem jobban vagy

Anonymous said...

Hát igen. Ezt hívják bizalomnak. Vagy más néven intimitásnak. Van ilyen! :-) Híján vagyunk manapság, de meg lehet teremteni. Egynél több ember kell hozzá. Vagy egy olyan csoporthelyzet, ahol vannak garanciák a sérülés elkerülésére. AA, ACA, NA, bizonyos terápiás csoportok stb. Meg kell őket keresni. Érdemes. Lassan javul a helyzet. Bár mindig, amikor ezt kimondom rátesznek még egy lapáttal.

Vera Linn said...

:)