2010-08-15

Eladó

Én értem, hogy a mosószer eladó, de azt, hogy a hölgyek a tengerparton tenyérnyi táskájukból veszik elő a reklámokban ... vagy minap láttam egy másikat, ahol a hölgyike frissen frizurázva, sminkelve, manikürőzve ééés 20 centi magas sarkakon mossa fel a földet ... meg a mosogatószer, ami egyetlen törléssel leovasztja a zsiradékot az edényekről, de ugyanakkor kézápoló hatása van ... ezek valahogy mégis meghaladnak. De legfőképp az halad meg, hogy vannak milliók, akik mindezt elhiszik. Ezek után valahogy nem is akkora csoda, hogy a férfiak miket várnak el a feleségeiktől. Szegények ha tudnák mit varnak el cserébe a feleségeik tőlük, egy-egy borotva, férfideó avagy férfi fehérnemű reklám után ...

9 comments:

Betond said...

:)

Talán ezért nálunk nincs tv, se reklám.

A reklám nem attól működik, hogy a szer mindent tud. Attól, hogy megjegyzed a márkát, és a tudatalattid az ismert márkát előrébb valónak tartja mint az ismeretlent. (Segít a bizonytalanban)

Vera Linn said...

igen. tudom. de ez akkor is idiótaság.

Anonymous férfiideál said...

Én éppenséggel egy borotva, férfideó és férfi fehérnemű reklámarca vagyok. Jah és a "hosszabítsd meg a farkad 5 centivel" cimű szőrnyű spam-ekben meg bannereken is engem mintáztak (persze az a cucc sem műkődik, arra születni kell). Feleségjelölt, valaki? :-D

Vera Linn said...

lol. spammelők kizárva.

énvagyok said...

A samponokat kifelejtetted, amelyek orgazmust váltanak ki a zuhanyzó nő arcán és ennek nagyon örülnek.

Vera Linn said...

ekkora mulasztast :)

p. kiscsuri said...

tévé.
igen.
na azt kell kidobni.
igen.
s akkor nincs agyfurka.
igen.


mamaián pl nem köll tévé. ott mindenki olyan mű, hogy már csuda. élvezettel csorgattam a nyálam plasztik iránt szomjazva...

Vera Linn said...

nana ... merre kirándult valaki?

p. kiscsuri said...

nem kirándult.
dolgozott.
cukrosbácsinak alkalmazták (t.i. édességet árult.)
nézzél fotókat flickren.