2009-06-20

Új szerelem

Beleszerelmesedtem ma egy hölgybe. Úgy hívják Vitara (Suzuki). Először azt hittem pasi. De a tulaj (aki mellesleg hímnemű) felvilágosított, hogy az egy szép lady. El kell ismernem, hogy szép. És ügyes is. Kimentünk vele a sípályán. Felfele, persze, hogy felefele. Hát mit mondjak? WOOOW Mikor nekiindultunk a meredek lejtőnek, nem gondoltam, hogy sikerülni fog. De meglett. És vezettem is. Elég sokat. Nagyon tetszett, csak elfáradtam. Nehéznek tűnik. Nem tudom, hogy fog sikerülni megszerezni a soförkönyvet. Nem látom mekkora vagyok az úton, nem látom, hogy a saját sávomon vagyok-e még, mekkorát kell tekerni a kormányon, hogy bevegyem a kanyart, stb, stb. Mna, de még mindig hihetetlen, hol kivittek azzal a tütüvel ma. Eddig csak a tévében láttam ilyet. Külön élmény, de ismeritek a mondást: DO NOT TRY AT HOME !!!

1 comment:

énvagyok said...

(megijedtem az első mondattól, aztán már nem.)