2008-12-25

Ajándékozás

Hogy mekkora BUTÁK egyesek. Ilyeneket mondanak a karácsonyi ajándékozásról, hogy kell, illik és hasonlók. Hát NEM kell, nekem legalábbis nem, egy olyan embertől, aki így gondolja. Azt meg, hogy mit illik, arra legtöbbször xarok magasról.
Én szeretek adni, helyesebben, van, akinek szeretek, annak szívből és megpróbálok olyat, aminek örvend is. Nem vesz fel heteket, idegeskedést, hanem pár órát és egy beszélgetést, amiből ki lehet hámozni, mire vágyik. Olyan nehéz ez? De nem is ez az igazi kérdés. Az ilyen emberek próbálták, milyen érzés ez? És? Semmi? Szegények.

5 comments:

Betond said...

Ertem, hogy a sz helyett rovidebb x-et irni, de akkor miert nem xeretek xivbol? Egyebkent a szanasz is jobb ha ugy irjak xanax.

Miért morogsz? Te is nyakkendőt kaptál?

Erika, aka Maci said...

en leginkabb ugy szeretek ajandekozni, amikor meglatok valamit, amirol eszembejut a bizonyos szemely. na, es az sem mindegy, HOGYAN adunk at egy ajandekot. kaptam mar harom meterrol repitve "ajandekot". mit ne mondjak, nem voltam tole elragadtatva... arrol nem is beszelve, amikor egy lanytol egyertelmuen ram nagyon kicsi szexi fehernemut szulinapomra, aztan amikor ranezesre mondtam, hogy de hat ez kicsi (mindigis duci voltam), az ajandekozo vegigmert, aztan "meglepodve" megallapitotta, hogy "hu, de meghiztal". boldog szulinapot...

Vera Linn said...

Betond ... mindig tudtam, hogy egy-egy komment tobbet ér az egész blognál. Nem is tudom miért morgok. Nem is tudom milyen lenne ha nem morognék. Talán mert nem kaptam zoknit :P amúgy majdnem boldog vagyok, köszönöm.

Maci :))) azt üzenem a hölgynek: "Hú de rossz a memoriád, hogy sikerült tulélned mostanig ennyi ésszel?" Neked pedig @--/- (ez egy rózsa) szeretettel.

Tünde said...

ne morogjál... de amúgy egyetértek. illik nem illik, ez van :))

Vera Linn said...

:)) ez