2008-10-21

Mindened megvan szindróma

Az utóbbi időben egyre gyakrabban hallom, hogy mindenem megvan, én csak ne panaszkodjak. Igen, szoktam panaszkodni is, mikor épp úgy érzem, hogy mégsincs meg az a minden. Helyesbítek: néha szoktam, legtöbbször csak kerülöm az embereket és amennyire kötelező együttműködni, igyekszem jó pofát vágni. Tisztelet a kevés kivételnek, akik nem várnak el ilyen teljesítményt. Sajnos a sokat azok teszik ki, akik elött mindenem megvan. Hát ettől borul az agyam, mint ahogy G. barátnőm mondaná. Jön, hogy megkérjem ilyenkor az illetőt "Definiáld kérlek a minden szót!". Na de ennyire goromba nem lehetek, marad a jópofa.
Kíváncsi lennék, mit szólnának hozzá ha egy napig az én bőrömbe kellene lenniük, a mindennel együtt. Nem is, inkább legalább fél évet. Érdekes lenne talán az is, ha egy nap bejelenteném, hogy leteszem a lantot, eddig tartott a mese és elmennék rock táncosnak vagy tudomisén minek.
Igen, tudom már, nem az számít, mit mondanak mások, stb. stb. stb. csak néha fárasztó állandóan ugyanaz a lemez. Ilyenkor estére fukinélet lesz az egész.

5 comments:

Erika, aka Maci said...

na ja, konnyu a mas farkaval verni a csalant...

Vera Linn said...

szioka :) vegr megkerultel. jol vagytok?

edo said...

jaj, te Maci, akkorat kacagtam :))) ez jol esett. s tudod, Vera, annak a farkaval kene verni, aki nekedkonnyukozik :) nekem is voltak ilyen nekedkonnyu baratnoim. hiaba, az irigyseg a nagy sarga ur, nem a kinai. en mondom. :)

p. kiscsuri said...

nem tudom megérteni ezeket a npeket.. ezek azt iszik, amiért a púpos pénzt szarik, azért már nem is veszi észre, hogy púpos?-ezzel azt akartammondani, hogy mindenkinek megvana mega áldása-nyomora. s mindkettőt tesséksziveslenni, ha már cserebere, necsak a habot a kakiról... bár (pirul) maciszövege a taroló parasztduma. mindenképp. tííízes. s jósika-féle leakalapokkal!

Vera Linn said...

:)