2008-10-17

Hülyeség

Gondoltátok volna, hogy egyszer végrehajtódik a PageLoad, és csak azután a ButtonClicked a custom controlban? Igen, aki érti eltalálta, microszar aspben. Mna, de két éjszakázás kihoz egy oldalt, remélem. Most már úgy tűnik működni fog. Külön blogot kellene vezessek csak az ilyen eseteimről, hetente legalább egyszer biztos írnék: nem tud parszolni egy állományt, amit nem hoz létre és még csak nem is tudja mi baja, a splitbar távolság lekerésékor az érték 1,5-szeresét téríti vissza véletlenül ... stb. Pedig buli lenne. Az a baj, hogy mikor gáz van, soha nincs időm leírni. Ha megoldottam, meg kedvem nincs már. Pedig hasznos lenne. Lehet majd egyszer.

7 comments:

p. kiscsuri said...

öhm.. aha. :). biztos iggazad vanol. majd kérek segítséget. a swapot nem tudod hogy kő beállítani a vista homenál, hogy automatikusan ürüljön újraindításkor?.. véletlenül...

Betond said...

nem gondoltam volna se

p. kiscsuri said...

:D asszem a szwapos még határon belül leledzik... belelátnék néha a koponyádba. mindig vonzottak az infós női kobakok. a tiéd külünüsen. lááábad hogy? múködi-e még:D?

Vera Linn said...

Vistabol nulla vagyok. Most mar nekik is swap particio van, nem pagefile? De utánanézhetek.
Köcce türhetően a lábam, a kápsztalapi csodákra képes :D tudnak ezek az öregek valamit. Most már egészen hasonlít a két lábam mérete és kezd láthatóvá válni a bokám is.

p. kiscsuri said...

én farkasalmát javasoltam volna-csak nemgondoltam hogy traditional medicine, de a káposztalapi is jó szívó6ás. swap hát. az uncsim mondta, de neki ultimate van, s ki lehet kapcsolni benne.. vajon pagefile van a home pronak?...

Vera Linn said...

http://forums.techarena.in/tips-tweaks/624170.htm
azt hiszem itt megtaláod amit keresel

p. kiscsuri said...

köszönöm... hátha. remélem semmit nem zavarokel..