2010-06-06

Csók

Talán a legszebb mozdulat a csók. Nemtől teljesen fügegtlenül. Legtöbbet tud adni vagy elvenni. Most sem értem, miért verik a fejemhez, hogy szépnek találom, akkor is ha neadj ég, két pasi csókolja meg egymást. Igen, láttam már, nem csak filmekben. És semmi utálatosat nem találtam benne. Azt mondják, ha két lány, az szép, de két férfi ... az pfuj.
Azt is mondják, hogy egy férfi lehet jóképű vagy hasonló, de nem szép. Nem is akarom elmagyarázni, amit látok, mikor reggel félálmos szemeivel néz, ajkai még duzzadtak és haja kócosan lóg szemébe, vagy mikor megszólítom, ahogy kilépne az ajtón és meglepetten visszafordul, ahogy kidagadnak az izmok a karján, hegyeket völgyeket formál a háta mikor nyújtózkodik ... tagadhatatlanul kap el az érzés, porból lettünk, a föld porából és magunkban hordozzuk a Föld minden szépségét. Miniatür tájképek vagyunk abból az időből, mikor még tiszták voltak a tengerek, patakok, selymes a fű, a mezőn nem tömbházak nőttek és a hegyekbe nem vájtunk bányákat.
Mitől ronda két gyönyörű test összefonódása? Biztos, hogy én vagyok ferde, hogy tetszik? Ki dönti ezt el? Szerintem lehetne az a ferde, aki képtelen látni a szépet, csökönyös létforma.

4 comments:

Sound said...

Udv. Hogy mit talasz szepnek az nagyon szubjektiv. A tarsadalom tobbsege szamara nem szep az ha ket ferfi csokolja egymast. Ez teny. En is ehhez a tobbseghez tartozom. Viszont nem itellek el azert, mert te ezt szepnek talalod.
A csok onmagaban intimitas nelkul csak egy a sok drog kozul. Addikcio meghozza rombolo!
Ket ember intimitasa egymas megismeresen alapulhat csak, es hosszabb idot igenyel. Intimitas az amikor ket ember annyira kozel kerul egymashoz, hogy akar egy szoval meg tudnak olni egymast, de NEM teszik. Az intimitas nem publikus. Az ket EMBER KOZOTT VAN.
Akik igy szeretik egymast azok kozott a csok gyonyoru. Csokjuk az ovek es altalaban nem osztogatjak nyilvanosan. A tobbi egeszen mas gyokorekre vezetheto vissza.

Vera Linn said...

A nyilvánosságról kicsit külömbözik a véleményünk. Nem erősen, csak icipicit :) Nem szeretek nyilvánosan intim mozdulatokat tenni, de néha megtörténik, hogy épp megsimogatnám kedvesem arcát vagy futó puszit kap, akár egy tömeggel tele teremben is, mert épp "úgy jön". A többiben nagyjából egyetértek.
Nem azt akarom, hogy más is szépnek találja azt amit én (elvégre akkor mi különleges maradna bennem, ha mindenki olyan lenne mint én) csak azt szeretném, ha a "barátaim" (figyelem idézőjel) nem illetnének ilyen megjegyzésekkel, hogy ferde. Vagy ha már komolyan gondolják, hogy ferde vagyok, akkor ne illessék maguk a barát jelzővel ha rám gondolnak közben.

edo said...

te draga nemferde, imma mikor ferdulsz hozzank egy szepsegre :) varlak nagyon. es kesz.

Vera Linn said...

probalkozom :)