2011-04-05

Választasok

... döntések ... nem akar valaki helyettem?

6 comments:

edo said...

te draga, ez az atkos aldasunk, a dontes szabadsaga....

Anonymous said...

Válaszd a másodikat. Orulni fog neki.

Betond

Bruno said...

Én úgy döntöttem, hogy hallgatok arról, amit lehet, hogy kimondanom fölösleges volna, hisz szinte nyilvánvaló, de ennek ellenére valami ott belül arra késztet, hogy kimondjam. Nem hagyom magam... de egyszer úgyis kibújik a szög a zsákból. :)

ORsi said...

mihelyst meghoztad a döntést nagyon jó lesz ;)

Anonymous said...

:D jo? nem is tudom. mire atestem a dontesen ... most jon a nehez ... jol dontottem?

Vera Linn

Bruno said...

Kár töprengeni azon, hogy jól döntöttél-e, vagy jobb lett volna-e, ha másképp döntesz. Megsúgom neked, hogy az éréseim azt súgallják, hogy jó, döntöttél