2010-07-29

Békőtöztem

Tegnap éjjel érkeztünk. Ma volt első nap a melóban itt. Azzal kezdtem, hogy kicsit eltévedtem. Nem erősen. DE most már tudom, hogy M a megálló jelölése, nem Metró. Ha sárga az villamos és nem a metró, ami itt Pesten időnként a föld felett is közlekedik. És végül nem minden ami hármas, az hármas metró. Erről ennyit.
Vannak virágok a lakásban. Ez nagyon szép, szeretem, csak félek, amíg én lakom itt, kihalnak. Ezentúl van rémesen sok szúnyog, máris összezabáltak miközben itt írogatok és van egy erőgép, amit soha nem fogok használni. Már csak azért sem, mert elhoztam a görkorcsolyámat és ahogy nézem tűrhető az aszfalt a járdán.
Akkora fürdőkád van, hogy hárman is elférnének benne, az ágy hasolnóan. A szoba narancssárga és imádom.
Csak ne lenne ennyire kurva messze a melótól és ne kellene állandóan cipelnem a leptopot melóba, mert hiába minden, mégiscsak más userem lesz itt. Nem számít, hogy ugyanaz a corporation, ugysincs semmi rational benne.
Folt köv, holnap.

1 comment:

p. kiscsuri said...

juj.
s én nem is tudtam.
még otthon vagyok,de komolyan mondom: mintha hiányozna valami kolozsvárból nélküled...

sajnálom hogy nem ropogtathattalak meg, mielőtt elmentél volna. ölel így, mint annakidején;).